Failar

Fick lust att lägga upp några misslyckanden jag gjort i min ridning

Hoppträning på Mandy.

Jag hade hopptränat med Min ponny på morgonen och var verkligen slutkörd. Men jag hade hoppning på lektion på kvällen så då tog jag och red på en av sävas fina ponnysar, Mandy. Kan ju säga att jag avr allmänt loj och jätte trött och reslutatet belv ju som det blev....




Pam och Jag LD Sollentuna Rk

Pams och Min andra tävling tillsammans, Hon var sjukt fin på framridningen men någonting hände inna hinder nummer 5 på banan och vi går omkull, Får henne över mig och en bit av min biceps går av. Dock tänkte jag inte på mig utan bara på Pam efter att jag ramlat av även fast jag knappt kunde gå eller röra min arm



Kommentarer
Postat av: elinwinberg♥

Aj! det ser inte skönt ut allas, den sista videon... men den första var mera rolig ;P

2010-11-25 @ 20:33:34
URL: http://elinwinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0