Dagens Ridpass

Idag följde Elin med mig till Stallet. Jag började att rida och Försökte rida igenom henne lite. Hon var lite stel men mjukade upp sig efter några varv. Hon var hyfsat lugn och väntade så det blev lite ökningar och lite böjda spår. Hon lyssnade ganska bra men nu är det bara jag som måste bli mjukare i handen och våga lite på att hon inte springer iväg

Sen var det Elins Tur. Det gick riktigt bra! Pam var lite fundersam i början men blev sen avslappnad och fin. Tror att Elin kommer att skriva lite mer utförligt än jag gör här, Så klicka HÄR för att komma till Elins Blogg.

Riktigt glad för jag fick många fina komentarer idag av massa personer och det är sånt som gör en riktigt glad, och jag tror inte folk förstår hur mycket det värmer....


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; SKA DU SÄGA :O <3 <3

2010-11-08 @ 20:55:27
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0