Dagen

Var ju som sagt med klassen och simmade. Drunknade inte trots allt. Kom hem med betygen Vg och Mvg. Riktigt bra! Vg i klädsimm och Mvg i Livräddning. Så nu är det fritt fram och dö så kommer jag och räddar dig! Hoppade också från 5an som var högsta där.

Gick en promenad med Pam idag istället för att rida.Vi gick i ca 1 helvtimme och hade det jätte mysigt. Vi tränade lydnad och hon var alltid med på noterna. Älskar min ponny mer än allt annat, så undrbar!

Sedan så Skulle Josse till John Bauer Gymnasiet på öppet hus, så slängde mig in i bilen och åkte dit med dem. Väldig trevlig och liten skola, Själv tror jag inte att det blir ett val för mig.

Sist men inte minst måste jag berätta att Elin och jag vann mot två killar i klassen imorse i pingis. 38-12 till oss. Fy fan vad grymma vi är!



Bild från 2009. En sommar i min varma pool :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Män jag var jö grymmmast av alla (a)

2010-11-16 @ 21:28:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0