Blodbad

Satt och kollade lugn på tv när Kristin ringer och frågar om jag kan prata en stund. Självklart vill man det. Dock handlar det om att en häst i stallet blöder och vi ska parat tills någon kommer för att fördriva tiden. Det slutar med att vi åker dit. Det är blod i hela stallgången. Katta och Nina har kommit hem och försöker stoppa blofflödet. Vilket ser ut att gå bra till en början men hon bara fortsätter blöda. JAg stog bara och kollade på för jag hade min vita jacka och vita skor på mig. Så kände inte att det var läge att gå nära men pappa hjälpte till.  Det slutade att Laika fick åka med Katta och Nina till Ultuna för att sys. Vet inte hur det går för dem nu men hoppas att det går bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad hemskt! Vart lite rätt att det var Ronda först :S

2010-11-27 @ 21:34:36
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/
Postat av: kristin

blooooood D:D

2010-11-27 @ 22:57:46
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0