Beslut

Idag avr det alltså dressyr träning. Det är så svårt för så fort jag rider i grupp kommer Pam in i som en "Bubbla". Det går inte att komma åt henne alls och hon blir spänd och tittig, springer och allmänt kaos artad, Rider henne så lugnt som möjligt men det är så svårt. Att det alltid blir så här på mina lektioner känns inte rätt så jag och Pam tänker sluta i Gruppen och istället köra på Privat lektioner. Det känns ju lite ovärt om både instruktör och jag själv känner att jag ska sluta och att jag inte kan utvecklas mer i gruppen. Så från och med januari blir det privata dressyr lektioner varje/varanan vecka eller liknand. Hoppas på mera utveckling.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tänkte höra om du ville göra mig en supertjänst (bara om du vill).

Att rösta på mig "Rebecca & hästen Chrissan" här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/november/veckans-outfit-finalister.html#comment

Tack i förhand & förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer.

2010-11-24 @ 21:36:22
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0