Uteritt

Det blev en uteritt iallafall. Kände att jag lika gärna kan rida ut när det är varmt istället för att låte hehnne vara i ridhuset och harva runt. Vi red runt energiskogen igen. Det är så djup snö just vid sidan av 55an så där tränar vi galoppen och man känner hur hon tar i. Fin häst! Sen red vi lite dressyr på ängen. SÅ sjukt fin! Lite spänd som alltid ute i början men sen slappnade hon av och jag måste säga att vi gjorde byte i vartannat 3 gånger!  Annars tränade vi på den låga formen i den djupa snön. Hon var rikgtigt fin och tog halvhalter bra och väntade på mina hjälper! Hon är så fin min ponny :D



Kommentarer
Postat av: alexandra

Kul :D

2010-12-03 @ 21:52:11
URL: http://nneeuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0