Uteritt

Red ut ett pass också. Det blev på Prinsen tillsammans med underbara Kristin och Vicky. Måste säga att det är något av det roligaste jag gjort.
Prinsen var jättesnäll att sköta i stalelt och snäll i all hantering! Han var lite soänd ibörjan men när vi kom förbi ridhuset släppte det och han gick först med stora kliv. Inte alls som en 5åring brukar. Traven avr lite kort , men den blev längre och mjukare ju mer han slappnade av. Galoppen kan jag inte ens prata om. Så himla underbar! Var en blandning mellan gummibjörn och átt flyga på moln. Så fort han fattade började jag skratta. Tror aldrig jag har haft så roligt. Han var så positiv. En sån super fin häst. Han vågade gå först hela vägen och blev aldrig rädd. Kunde skritta, travaoch galoppera på sitg och äng utan att han gjorde ett försök till bocksprång eller ökning. Så fin. Hoppas verkligen att ridskolan köper honom!


Fuxen är prinsen (Little Prince)

Kommentarer
Postat av: Kristin

hahahah det var kul, FAKTIST

2010-12-04 @ 22:32:40
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0