Stygnen

När vi har slutat skolan idag sticker jag hem och slänger i mig en macka och sen drar jag iväg en snabbis till stallet. Tänkte borsta sötnosen lite (hon blir borstad varje dag) och Sen kommer Pappa och då ska vi lägga om bandaget. Nästa gång vi gör det är torsdag och då ska stygnen bort.

När Pam är klar så sticker jag ocjh handlar Julklappar och sen ska vi fira farmor som fyller år, så min dag är rättså full.


Strömmen kommer att vara avstängd mellan 9-12 så så kommer jag inte ha någon tillgång till dator så vi får se om det blir något inlägg.


Så här ser henne ben ut, riktigt fint.
 Dock lite svullen men det är inte så konstigt



Pappas och min fina lindning.
Erkänn skillat!

Kommentarer
Postat av: kristin

nääääääääääääääääääästan proffsigt........!

2010-12-22 @ 11:55:41
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0