Stressig dag

Idag ska det hinnas med mycket. Tänkte först hänga med mamma in till staden och fixa det sista och sen ska jag hem och hjälpa till lite inna jag åker till Stallet. Ska skritta ut på en häst,Balalaika, hon fick ett broddtramp för några veckor sedan som blödde ordentligt så nu ska hon igång igen. Sen är det dags för att ta bort Pams stygn. Pappa har fått för sig att han ska visa på första och sen ska jag ta bort resten. Det får vi se hur det går. Men lovar att uppdatera er.


Pam får över hundra guldstjärnor för att hon är den bästa och mest tålmodiga ponnyn i världen. Hopn står där tittar ner med sina stora ögon. Jag förstår inte varför det här drabbade henne. Hon ska vara frisk, hon ska slippa stå i en box och vänta. Jag vill att hon ska vara lycklig!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tror hon har det så bra hon kan ha det när hon är sjuk, hos dig alltså! :D

2010-12-23 @ 10:35:07
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0