Rubriker

Stack en liten stund till Pam på eftermiddagen. Mysig som vanligt och vi stod och mös och jag borstade på henne. Hon kan nu ävan hälsa med andra benet så snart är det spansk skritt som gäller för våran del!

Fick träffa underbara Sabina också, Det var så himla länge sedan och gud vad jag har saknat henne. Världens underbaraste tjej! Fick även två små julklappar. Tack, Tack och åter tack. Blev super glad.

Jag hann inte skritta Laika men det skulle Kristin och Sab fixa. jag åkte hem för att jag var så himla trött och frös och trodde jag började få feber. Så kvällens Kväll går ut på att bara ta det lugnt och ligga i sängen eller framför Tvn


Du och Jag, Tillsammans

Kommentarer
Postat av: jossan kossan

riktigt snyggt schabrak! :o

2010-12-25 @ 20:57:16
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0