Rubrik

Idag var jag först lite i Uppsala. Åkte först till Sporren, jag köpte ingenting men spanade in lite julklappar som jag skulle vilja ha. Fastnade för en Grön Väst och ett schabrak omed matchande luva från Eskadron. Allt var jätte fint Hoppas verkligen att jag får båda till jul, men man vet ju aldrig. Men det är det som är det roliga med Julklappar.
Åkte sedan runt lite och det avslutades att några matinköp från Ica Maxi.

Mamma och pappa fick släppa av mig i stallet.  Där mötte jag Kristin och hon höll mig sällskap medans jag städade Pammies box.( Den är nu nästan kliniskt ren. Imorgon ska antibiten på sen är den klar. Det är ganska skönt att ha tid och göra allt lite extra nogrant nu). Vi hade Flumm hahah. Skum överallt och jag förlorade en brottningsmatch. Illa! >Tur att vi han med några vettiga saker iallafall.

Nu är jag hemma, och tänkte fixa lite sen ska jag nog gå och mysa framför TVn. Imorgon blir det jobb som vanligt Börjar dock vid nio så Jippie sovmorgon :D


Kommentarer
Postat av: kristin

hahahhahahahha nix inte flummmm....!

2010-12-11 @ 19:17:46
URL: http://erngreen.blogg.se/
Postat av: hanna

hihi, jag som har fotat:D

2010-12-12 @ 22:18:42
Postat av: Niclastirill

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-06-20 @ 14:31:06
URL: http://niclastirill.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0