Pam

Hittlis har allt gått jätte bra med Pam. Hon står fint i boxen hela dagen. Krånglar inte och sparkar heller inte sönder väggarna. Jag kommer in med morötter varje dag och borstar även på Henne, vilket hon verkar uppskatta mycket då hon rullar sig direkt efter. Just eftersom jag drog upp det där med rullning så har hon börjat rulla sig mycket mer så jag har oftare en gul häst än en svettfux.

Pappa och jag lade om bandaget igår. Det såg jätte fint ut! Hon har styng på en sträcka på kanske ca 1+ cm, och det så jätte bra ut. Lite svullen men annars inget märkvärdigt. Pappa och Jag lyckades ochså sätta på nytt bandage igen och det såg väldigt snyggt ut! Trots att det är ganska många saker som ska på. Nu ska vi  byta igen på Tisdag, på torsdag drar vi bort styngnen och sen är det var tdjedje dag igen som gäller. Måste även slå på henne skor någongång i mellandagarna.


Men jag tycker allting går så sjukt smidigt och bra med Henne. Hon är så duktig min lilla flicka


Favorit i Repris.
ikväll kommer en bild på hur det ser ut nu, både stygnen ochbandaget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0