MobilTjuvar!

Dagen har varit helt sjukt kul! Började med svanska, jobba med argumentation mot dödstraff, språade ur totalt. Sen No fick tillbaka våra prov, min mobil blev stulen och skciakde sms ifrån. Engelska vikarie, berätta om oss själva och det kan inte gå bra i våran klass, plus att min mobil var bortrövad.... (-.-') Dax för Ergonomi prov. Gick Jätte bra! Tror jag i alla fall, får väll se när det kommer tillbaka. Min mobil låg i min ficka! Lunch. Spårade ur när Elin,Michelle och Josäfin fick tag i min mobil och började skicka skumma sms... Tog ett eget rum sista lektionen med dem och nej ingeting blev gjort. Fick tillbaka min mobil till när vi slutade och då såg jag vilka skumma sms de skickade. Tycker faktiskt synd om dem som fick de. Men aja. Nu bor min mobil hemma och jag funderar på att sätt lås på den. På lektionen hade vi teori med fika och så red jag ju två ridpass.

Imorgon är det först öppethus, Sen så hoppa jag lite på Pam själv och sen blire uteritt med Kristin :D


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

VI ER SNEEELLAAA (A)

2010-12-04 @ 20:24:57
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0