minus 24 grader

Idag var det minus 24 när man red sitt pass. Dressyr lektion. Tränade på böjda spår. Hon lyssnade relativt bra för att gå i grupp, men jag gillar inte att hon är så spänd. Hon gör allting rätt men vågar inte slappna av. Utan så fort någonting händer rycker hon till, så fort någon rider förbi trär hon att det är tävling. Det funkar lixom inte. Så det kommer bli bättre ivår när vi går över till privatlektioner. Svaret varför jag inte skriver så mycket om just mitt dressyrpass är för att det inte finns så mycket mer att säga än att hon var spänd.

Mina fötter var isbitar när jag kom ner till stallet igen och nu har Pam på sig sitt vintertäcke och jag undrar hur många dagar det tar innan hon måste ha både stalltäcke och vinter täcke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0