Min skadade Ponny

Så här såg hon ut när jag kom. Blod på både ben och svans





Hovskägg är inte alltid det fräschaste


Tvättade av under bandaget så såg det faktiskt lite bättre ut.


Inne på Ultuna. Hon stog helt still och brydde sing inte. med öronen framåt.
trotts att det stack in långa nålar och sydde henne :')


När vi stått ett tag kom plötsligt en stråle med blod som en fontän urforsande ur benet
På bilden har hon inte rört sig men allt blod är hennes, Så så lång sprutade det.
Det ser ganska roligt ut när det händer.


Dock vart hoven och benet inte så fint.


Min trött ursnälla lilla flicka :')



Blod xD


Måste hålla humöret uppe och som hjälp till det har jag bäääästa Kriiistin
(med choklad i handen xD)

Kommentarer
Postat av: kåem

gumman,gick det bra? <3

2010-12-09 @ 11:31:50
URL: http://kaems.blogg.se/
Postat av: Sandra Eriksson

Usch vad hämskt! :// Vad var det som hände? :(

2010-12-09 @ 13:52:03
URL: http://mymelinda.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda R

Nej va hemskt!! Stackars dig och Pam :(



Hoppas att hon kommer må bättre!!

2010-12-09 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0