Måndag morgon

Början på sista Hela veckan i skolan. Gud vad skönt det kommer bli att slippa allting sen. Den här veckan har vi 1 prov och 2 läxor om jag inte minns fel. Det är inte så jätte mycket och jag kan allt utom en läxa. Jag tänker i förberedande syfte att ifall vi måste hämta Pam en kväll så ska jag vara förbered och redan ha pluggat. så att det inte blir kaos med det.

Veckan börjar som vanligt mer matte och går vidare med so,engelska,musik,lunch,lv och sist no.  Måndag är den jobbigaste dagen om man ränkar bort onsdag fm för då har vi alla språk man kan ha.


Nu måste jag gå och göra mig iordning om jag tänkte hinna ner till skolan



favorit i repris :)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: VI ÄR HEEETA <3<3

2010-12-13 @ 17:01:58
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0