Juldagen

Som sagt har dagen spenderats på Fyrishov. Det var jätte längde sedan jag badade så det var riktigt kul! De hade satt upp någon rolig hinderbana, så Lisa drog mig dit på en gång. Första Racén så vann hon, med god marginal faktiskt. Efter Några försök från min sida så vann jag snart över henne också. Bröderna kom också och vi tävlade lite mot dem. Lisa och Jag vann hela tiden. Kanske inte så konstigt, Jag tror inte att den var byggd för så stora killar.

Pappa och Mattias hade som vanligt tävling om vem som kunde åka snabbast i vattenbanan. Mattias vann men pappa var inte långt efter.

Mycket av tiden spenderades också i deras varma bubbelpooler. Mycket skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0