Isolerade

Nu ska ni få se hur man klär sig om det är minus 31 grader ute och man ska ta sig ut och rida ett pass.  Som avslutning idag så hade vi Hästfotboll. Jag fick rida på en av ridskolans D-ponnyer Merlin. Absolut inte min typ av häst ska jag säga. Men eftersom det bara är en gång så överlever jag. Hästfotbollen gick i alla fall grymt bra i vårat lag var vi tre stycken, Jag och Merling, Elin och Snowy och Sist men absolut inte minst Kristin och Vicky. De var 4 stycken i andra laget. Vi körde försttill 10 och Vårat lag vann. För vi var bäst och sammarbetade grymt bra.

I alla fall var det - 31 grader. Många tycker att det är vansinnigt att gå ut då men det är det inte. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Självhade jag på mig:

Dubbla långkalsonger,fodrade ridbyxor, mjukisbyxor, täckisar, dubbla strumpor, linne, tun långärmad, tjocktröja, fleece, jacka, vinterjacka, rånarluva, mössa och Luva. Det var min outfit idag. Måste säga attjag var mycket snygg!


Så här snygg var man då....


Kristin körde på den mer lättklädda stiiilen


Vilket Elin också gjorde


Men efter lektionen var vi trotts allt varma och frös inte alls!

Kommentarer
Postat av: kristin

hihihi men ja hade mkt kläder på mig :D

2010-12-23 @ 10:56:00
URL: http://erngreen.blogg.se/
Postat av: Sveinkristin

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-04-14 @ 18:47:02
URL: http://sveinkristin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0