internet...

Mitt internet är inte på den bra listan nu. Han inte fungerat sen 19 och jag har försökt allt med att få den att fungera. Men smart som jag var gick jag och snodde familjen dator. Den fungerar alldeles utmärkt. Har pluggat ergonomi hela kvällen och imogon är det prov. har också chattat lite med krstin om vadvi vill hopa i helgen och vi har en plan. har även målat en banskiss som vi får se ifall katta godkänner. det tog ca 2 minuter för oss att komma på vad vi ville hoppa till att ha det ner ritat! Fatta vad skillade vi är! Jaja inget mera tjat om det. Imorgon tänkte jag skriva ett lite längre inlägg och varför jag borstar så mycket som jag gör och varför jag använder så många borstar. Kanske tillochmed är så seriös så jag gör en videoblogg om just det. haha Vi får se. Bara ni hålelr ut till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0