Ingen tråkig vän

Jag stack ju som sagt till Uppsala igår och skulle på Bio med Elin och vi skulle se vad hon trodde var Devil. Men Jag och Marika hade andra planer. Vi åkte till Donken och satte oss där, 10 över åtta kommer Marika och Elin blir så klart överraskad. Vi går till Bion och Marika försöker hålla Undan Elin medans jag tar ut biljetterna men det går inte så bra. Elin lyckas se och Hon får värsta Panik attacken. Det var lite roligt men efter lite övertalning går hon med på att se den. Jag lovar henne att jag köper vad som helst till henne och Det blir en Stor Popcorn,Liten läsk och godis.  Sen går vi in och kollar på filmen som var Paranormal Activity 2

Den var inte alls läskig. Jag satt mest och garvade men både Elin och Marika satt och var stundtals rädda och annars skrattade de. Dock var det någon sär bak som Skrek, jag tycker hon var lite töntig. Sen var det två killar som gick in och ut hela tiden och jag tror att de var super rädda.

Filmen var iaf jätte bra och värd att se, så gå och kolla  på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0