Hoppning

Skulle ju egentligen haft privathoppträning men Katta var sjuk så det blev ingen. Då fick jag för mig att jag skulle hoppa ändå. Snälla Sofie och Kristin följde med upp och hjälpte till. Satte upp två räcken och en oxer.  ERed i ridskor idag för att det är såpass kallt och jag får inget stöd alls. Hatar faktiskt att stövlarna är såpass kalla att de inte går att använda. Skorna får man inget stöd ooch gör det därför svårare att rida. Hon var lite stel när jag redfram men svarade hyfsat. I hoppningen blev hon pigg, försökte ta bettet några gånger men inte så pass mycket att hon sprang iväg. Hopapde 1,15 m på räcke och 1m(?) Oxer. Hon var jätte duktig och sög tag i hindrerna fint.film kanske kommer om dtaorn och mobilen vill sammarbeta :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0