Godmorgon

Jag förstår faktiskt inte hur jag kan vara  så pass pigg som jag är. Jag brukar gå och lägga mig vid typ halv tolv och så ringer väckarklockan vid sex. Men jag håller mig pigg varje dag. Måste ha ett extremt litet sovbehov. Idag ska jag efter skolan till Pam och så ska hon bli ordentligt ryktad! Vi ska bara mysa.  Det är så härligt att hon är hemma. Allt blir nästan normalt.

Hennes foderstat är just nu

Morgon: 3 kilo hösilage
Em: 2 kg hösilage
Kväll:2 kg hösilage

Hon får alltså ingenting annat. Jag tyckte nämligen att vi skippar kraften då hon blir väldigt pigg av den. Hennes  normala fodersta är:

Morgon: ½ l kraft
Em: ½ l kraft, 1 kg halm
Kväll: Tus Hösilage

Hon går på fritt hösilage i hagen!




Dock tycker inte jag att hon är tjock för att gå på fritt, Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej, hon är så fin så :)

2010-12-16 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0