Fulldag

Idag tänkte jag hinna med mycket. Så fort jag har skrivit det här inlägget ska jag städa mitt rum, ser förjävligt ut efter julen. Så någonting måste göras åt det. Efter lunch åker jag till stallet, Börjar med en 2 minuters promenad på stallplanen med stängd grind och träns på.  Sen tänkte jag rida lite på Laika. Skritta och en liten bit trav. Tror det kommer gå super på en så snäll häst som hon ändå är. Sen borstar jag på Pam, lindar om hennes ben och sen blir det en två minuterns promenad igen. Om det går bra första gången så skippar jag träns och leder bara med Kedja.

När jag kommer hem ikväll tänkte jag vara duktig och träna. Måste komma igång nu, efter som det var ett tag sen så tänkte kämpa på på crosstrainern i ca 40-50 minuter, så kanske man får ut någonting av det. En ryttare behöver också vara vältränad för att prestera bättre på hästryggen och allt tungt jobb vid sidan av.

Tänkte forstätta skriva lite på min Årsresumé och sen lägga mig och kolla på någon bra film och bara ta det lugn eftersom det blir 3 tidiga morgonar efter. Ska jobba i stallet 31,1 och 2. Så lika bra att lägga sig tidigt. 

Imorgon kommer själva resumén ut och jag tänkte också avslöja mina nyårs löften.

 


Kommentarer
Postat av: Katrinne

Vilken jättefin blogg du har! Hittade dig på Bloglovin och nu ska jag följa dig! Välkommen till min blogg! :)

2010-12-30 @ 12:34:02
URL: http://ryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0