Förlåt för usel uppdatering

Men idag har det varit fullt upp. Föst julbord och sen drog Kristin och jag hem till mig för att plugga. Men dock kollade vi lite på film först, Knights and Day. Klockren film för den som inte sett den. tycker alla borde ta sig en stund och kolla på den.  Sen Pluggade vi i 3,5 timmar. Jag pluggade Lite Engelska men det kunde jag det mesta av oså jag hjälpte Kristin med hennes Matte istället. Ganska kul att det mesta av Matte A är enklare än den matte vi håller på med i 9an.

Blev bara en kort stund i stallet idag men mer blir det imorgon. Då ska jag först rida lektion och sen Hämta Hem Pam <3

 

Mycket morötter och äpplen ska meed. För nu är det någon som ska bli bortskämd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0