Spännande dag

Dagen var vi sisådär i skolan. Började med något diagnosiskt matte prov, och sedan hade vi två vanliga lektioner och splade spel på eftermiddagen.

När jag kom till satllet red jag Pam och Hon var JÄTTE fin. Vi red sidvärtsoch lite samlingar och längninagar. Hon lyssnade jätte bra.

Men det roliga var när Kristin och Jag skulle rida Mio och gå med Kalle. Det började Med att båda kom galopperande mot oss i hagen och Kalle bet Kristin. När vi Red gick det jätte bra. När vi kom ut på en äng så började Kalle leka och stoja medans Mio ver helt lugn.

När vi har gått så långt på banvallen att man ser vägen så säger jag
"Titta Krisin där springer Aramis"
TYSTNAD
"Fan jävla......"
Linn har ramlat av och hennes häst kommer galopperande på vägen förbi ridhuset mot 55an.
Kristin ringer Katta (som är på öland) ber o telefon nrtill benita eller Lollo

 Attlting Slutade med att Aramis blev infångad och Linn kom tillbaka nästan oskadd


Kommentarer
Postat av: Kristn

jag kom fa int ehem oskaadd :O! xD

2010-08-20 @ 07:53:29
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0