Hmm vad ska man skriva här?

Dagen har inte verit särskligt speciell. Skolan först, gick hyfsat snabbt men ganska sega ämnen.
Sedan snabbt till Stallet. Skrittade till ängen igen för att hon ska omväxlig och man måste verkligen passa på att rida ute nu när man kan och det är ljust ute. 

Med Pam jobbade vi lite övergångar som vanligt och lite ökningar och minskingar då jag vill få henne att svara snabbare och gärna hålla formen i ökningar istället för att tappa den och blil åg och för lång. Jag tyckte det gick ganska bra. Det är verkligen kul att kämpa med en sådan arbetsvillig häst som hon är. Alltid Positivt till all som går. Det blir en sådan energi som gör att allt blir roligt vad man än gör.

Gick sedan med Kalle när Kristin red. Han var en lite fegis idag då vi bytte hage att gå i och ville inte riktigt galoppera så mycket som han brukar. Men nu Har jag det jobbigt i 2 dagar för jag måste hitta någon som vill Hjälpa mig med Kalle och Mio då Kristin är Borta med skolan på Solvalla (Kul för dem).

Sedan hem som vanligt och göra läxorna. Puhh De är färdiga, lämnade in en fakta text idag som ska in imogon så jag tycker i alla fall att jag är jätte duktig.

Sedan har jag gosat med Duracell och Kaninerna, som som vanlig är jätte mysigt




Duracell på bild <3




Kommentarer
Postat av: jasmine

Det är väll en hamster jag har 22 hamstrar synd det där med valle :( Förresten: Va!?!? Har säva en ny ägare vem? Min kompis alma hon hade en annan ridskola som hette alfa som låg i hammarby men nu har den lagts ned, men ja.. Kul att du va på grönan min favvosar är: extreme insane, ps vill ha pirrigt läskigt och roligt o skitkul

2011-08-10 @ 07:12:15
URL: http://www.facebook.se/jasmine vieran
Postat av: jasmine

Jag minns när smarris o gola(vendelas hästar) började skena åå vad läskigt o pinsamt:( men aja när du kom o bah haha kul:)))) :] Mvh: JaSmInE <3<3

2011-08-10 @ 07:15:38
URL: http://www.facebook.se/jasmine vieran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0