.

Hinner inte uppdatera så mycket nu när skolan kör igång med läxor, men ska försöka så gott jag kan.

Skrittade ut på Pam igår för att jag tänkte att hon kunde ta det lite lugnt efter 2 dagars lektioner (särskilt terrängen). men hon verjkare vilja spring när vi var ute. Hon ökade började takta och så men hon är ju såååå snäll och aldrig gör något mer.

Sedan red Jag och Kristin på Mio och Kalle, Eller ja red kanske vi inte gjorde på kalle men iallafall.

Kristin red Mio i 55a hagen och jag släppte kalle som fråb början var lite försiktig men sedan släppte loss och tok galopperade tills han storka, vilket var jätte gulligt sedan. Svettigt föl på väg in!

Sedan var det hem och göra läxor  puh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0