Dålig uppdatering

Ja skolan har dragit igång hårt och vi har sjukt många läxor och uppsatser att skriva, så jag hinner inte blogg så jätte mycket just nu. Men försöker med så mycket jag kan.

Igår var det först skolan med sjukt många tråkiga lektioner och sedan dra iväg till stallet, där man möts av synen en grå häst som brukar vara fux. Så det bev fram med gummiskrapan och dra bort all lera och sedan en halv timmes ryktning. Men sen var hon nästan blank som en sol igen.

Ridpasset gick bra hon gick hyfsat lugnt drog iväg någon gång men inte alls lika många som vanligt, vi jobbade i den låga formen och jag tycker hon gick ganska bra. Vi körde mest lite enkelt arbete så mycket volter och snett igenom och bågar, så hon blev väldigt mjuk för sidförande och böjning sedan.

Efter det skulle Kristin och jag fixa med Kalle och Mio, Jag fick rida Mio medans Kristin fick leka med Kalle, Som det ser ut blir Kalle mycket mer lekfull, Han sätter iväg i värdens fart och så stannar han bara ibland.  Men han har blibit myckt bättre på att följa , när Kristin gjorde ljud och rörde sig framåt följde han efter och tänte framåt, Han är duktig den lille saken.

Sedan var det hem och PLUGGA, PLUGGA och PLUGGA


Kort film från när jag red dressyr poå ängen i Söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0