Dagen...

Planerar dagen. Den kommer nog att se ut något såhär: Sitta lite framför datan kolla bloggar och sedan ska jag nog träna, ge mig ut och jogga eller något sådant. Laga lunch, de andra är ute i skogern så det blire väll någon sallad. Sedan tänkte jag ta bussen till bästaste och trimma lite dressyr, lite öppnor och slutor kanske några byten av galopp samt lite skänkelvikningar för få henne lösgjord. Hon har ju varit så trött på sistone när jag ridit så har jag inte fått igenom henne eller ens fått henne framåt (som då är ganska ovanlig på henne), så hon har fått sova inne i några nätter. Så jag hoppas att hon blir lite piggare och orkar jobba.






Nu äre dags att börja tagga till första tävlinegn den här terminen För mig och Pam

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va hurtig du är som är ute o joggar ;)

2010-08-10 @ 10:44:52
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0