Anmäla Laget

Hali Halo xD

Dagen har varit fett skön och man har nästan bara slappat i stallet med de underbara vännerna, Vilket alltid är kul men idag avr det sorgligt också. Då Johanna var där sista gången på ett år. Hon ska nämligen till Usa som utbytesstudent och jag tycker det låter jätte roligt. Men som sagt kommer jag (och många andra) sakna henne väldigt mycket.

Men Jag fick precis veta av Katta laget och Det blev

Jag och Pam
Kristin och Millan
Sabina och Ronda
Anna och Lucky

Jag tror det kommer bli jätte bra.

Nu hinner jag inte sitta här. Måste anmäla både mig och Lisa OCH LAGET :0



Bild från förra allsvenskan div 3 Lc omhoppningen (1m) på Upk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0